HTML

Pom-pom karrier, szerelmi élet, Tokio Hotel...

Hello! A blog rólam, Claire Bolton-ról szól. Pom-pom lány vagyok a Németországi Wildcats (Vadmacskák) football-csapatban. (Nem tudom, hogy valóban létezik-e ilyen focicsapat Németországban, de nem is ez a lényeg.) A blog 2 alapvonalon fog indulni: a pom-pom karrier és a Tokio Hotel megalakulása. Remélem tetszeni fog! Claire

Friss topikok

  • Zoe: Szia Clair! Nagyon szuper a blog,csak így tovább! üdv:Zoe (2007.07.18. 10:48) 4. rész
  • Claire Bolton: Szió DaRk RoSe! Ismét köszi a véleményt! Claire (2007.05.21. 17:03) 3. rész
  • Claire Bolton: Szia DaRk RoSe! Köszi a véleményt! Claire (2007.05.19. 19:58) 2. rész
  • Claire Bolton: Köszi a véleményeket! Claire (2007.05.19. 19:57) Bevezető...

Linkblog

2. rész

2007.04.28. 09:12 Claire Bolton

Sziasztok!

Véleményt eddig nem kaptam, de nem fogok könyörögni.
Egyébként, amint az IM-Net enged regizni, felrakom a blogot oda is, de itt is megmarad majd, és az új linket/címet is le fogom írni!
Nos, rizsából ennyi elég is, itt a rész:

2. rész:

Ott hagytam abba az elsőt, hogy lementünk Sam, Mary és én a konyhába reggelizni, utána pedig anya adott nekem egy levelet.
-Honnan jött? -kérdeztem.
-Nem tudom, nem olvastam el. Nem nekem jött, majd Te kinyitod. Vagyis Ti, mert kettőtöknek jött. -anya.
-Köszi. -adtam anyának egy puszit, majd felkaptuk a táskákat, és elindultunk a suliba. Illetve, nem mentünk rögtön a suliba, előbb bevittük Mary-t oviba és utána go suli.
-Áhh, utolsó nap, minek kell még suliba jönni? -Sam.
-Azért, hogy legyen mit kérdezned. -vágtam rá.
-Haha, vicces. -fintorgott.
-Tudom. -mosolyogtam.
Becsengettek...
-Jó reggelt! Maradjanak ülve! -jött be a tanárnő. (Azért nem tegezi a tanár a diákokat, mert túlságosan tetszett ez a fajta "megoldás", a Harry Potter-ben, hogy a tanár magázza a diákokat. :))
-Nos, nekem van egy kis papírmunkám az év vége miatt, az megcsinálom, maguk addig csendesen foglalják el magukat. -hangsúlyozta ki a "csenedesen" szót.
-Nem olvassuk el a levelet? -Sam.
-Inkább majd otthon. -én.
-Miért? -Sam.
-Hogy legyen mit kérdezned, és hogy legalább ezért túléld a sulit. -nyújtottam ki a nyelvem.
-Na jó, legyen Neked gyereknap.
-Bolton kisasszony, legyen kedves visszafogni a hangját! -tanárnő.
-Elnézést tanárnő! -mondtam, majd suttogva átbeszélgettük az órát Sam-mel.
Kicsengettek...
-Eljössz velem az italautomatához? -kérdeztem Sam-et.
-Persze. De ugye nem akarsz megint kávézni? -Sam.
-Miért ne?
-Káros.
-Ok, de a cola se jobb! -vágtam rá, mivel ő meg állandóan kólázik.
-Igaz. Egyszer, kivételesen igyunk mindketten gyümölcslevet, jó? -Sam.
-Ajj, na jó, de csak a Te kedvedért. -egyeztem bele. Vettünk magunknak gyümölcslevet és leültünk a radiátorra.
-Pfujj, ez szörnyű. -köptem ki az első korty italt.
-Most mi bajod? -Sam.
-Semmi, de ez naon szörnyű.
-Muti. -Sam. Odaadtam neki az üveget, beleivott, és neki tetszett is.
-Te hogy tudod azt meginni? -kérdeztem.
-Könnyen, nézdd! -fogta az üveget és megitta azt a szörnyű löttyöt, ami benne volt.
-Hú, hát gratulálok. Mehetnél survivor-be. -mosolyogtam.
-Kösszke. -mosolygott ő is.
Becsengettek...
Bementünk a terembe, a tanár már bennt volt, és néhány lány nem volt az osztályban.
-Bolton kisasszony! Hale kisasszony! Menjenek, kérem, a sportcsarnokba. -tanár.
-Igen, megyünk. -vágtam rá, hátra-arc, és indultunk a sportcsarnokba.
-Sziasztok! Azt hittem ide se értek. -köszönt mosolyogva Angelina.
-Szia. -köszöntünk Sam-mel egyszerre.
-Nos, most hogy mindenki itt van, elmondanám, hogy mi a fenéért is vagytok itt. -kezdte Angelina. -Néhány meccs időpontja változott. Tudom, hogy tegnap-előtt volt meccs, de ma is lesz, úgyhogy 4. óra után itt talizunk, próbálunk gyorsan, aztán meccs. Holnap pedig nem lesz se edzés, se meccs, majd írjátok át a lapotokon. Aztán, a 23.-ai edzés is elmarad, helyette meccs lesz. A 26.-ai meccs helyett pedig edzés! Remélem érthető! Csak ennyit akartam, mehetünk! -Angelina, majd mindenki elindult kifelé.
-Minek hívott ide mindenkit ennyiért? -Sam.
-Nem tudom. Nem is fontos. Mejünk! -bementünk a termünkbe.
-Örülök, hogy visszaértek maguk is. Üljenek le! Grafikát készítünk. Sok sikert! -tanár. (Jut eszembe: rajz óránk van :))
Rajzoltunk, rajzoltunk, rajzoltunk, rajzoltunk, rajzoltunk, rajzoltunk, rajzoltunk, kicsengettek.
-Viszont látásra! Kellemes nyarat! -tanár és kiment.
-Fú, ennek aztán sürgős dolga lehetett. Hogy elrohant már, nem? -Sam.
-Jaja. -mondtam. Uzsonnaszünet volt, úgyhogy gyors kajáltunk, majd be is csengettek.
-Jó napot! -köszönt a tanár.
-Jó napot! -köszönt az osztály kórusban.
-Hiányzik ma valaki? -tanár.
-Nem, senki. -vágta rá Angelina.
-Rendben, üljenek le! -tanár. Leültünk...
-Nos, a mai órán utolsó lehetőségetek van a javításra. Ki áll bukásra matematikából? -páran feltették a kezüket. -Rendben, akkor maguk felelnek, a többiek foglalják el magukat. -tanár és feleltette a bukásra állókat.
-Unatkozom! -Sam.
-Tudom, de mit csinálhatnánk? Tessék, rajzolj! -raktam elé egy lapot.
-Köszi. -nagy átéléssel rajzolni kezdett és én is.
Kicsengettek...
-Viszlát! -köszönt el a tanár, és kiviharzott.
-Ma mindenki rohan? -néztem Sam-re.
-Úgy néz ki. -válaszolta.
Szünetben rendet raktunk kicsit a padunkban.
Becsengettek...
-Jó napot! Jöjjenek a könyvtárba! -intett a tanár, hogy menjünk utána.
-Ma tényleg mindenki rohan. -jegyezte meg Sam.
-Nos, DVD filmet fogunk nézni. Mit szeretnének? -tanár.
-Rómeó és Júliát! -hangzott néhány embertől. Nekem meg Samnek, kicsit sem volt ínyünkre, hogy nyálas filmet nézzünk, de hát, többség dönt, a többi meg kussol. xD
-Rendben, akkor Rómeó és Júlia. -tanár és berakta a filmet.
Sikeresen végigszenvedtük, igazából Sam végig parodizálta, én meg nevettem rajta, szóval jól elvoltunk.
Kicsengettek...
-Gyere, nekünk mennünk kell próbára. -Sam.
-Jól van. -mondtam, fogtuk az edzőcuccunkat és mentünk a sportcsarnokba. Az öltözőben átöltöztünk a pom-pom ruhába:

 

 

 

 

 

 

 

 

Az edzést egész gyorsan "lezavartuk", aztán volt pár óra pihi, és du. 4kor lesz majd a meccs.
-Menjünk haza, olvassuk el a levelet. -Sam.
-Ok. -szépen visszaöltöztünk, elmentünk hozzánk, ledobtuk a cuccunkat, levágódtunk a kanapéra és olvasni kezdtük a levelet.

"Feladó: XTreme Modell- és Tánciskola
Címzett: Samantha Hale és Claire Bolton
Tárgy: Meghívás!

Üzenet:
Kedves Samantha Hale és Claire Bolton!

Az XTreme Modell- és Tánciskola látta az önök tegnap-előtti teljesítményét a Wildcats meccsén. Iskolánk elég tehetségesnek találta önöket ahhoz, hogy tanulóink legyenek.
Ezúton meghívjuk önöket, csatlakozzanak az XTreme Modell- és Tánciskolához. Az iskola programja természetesen nem ütközik majd az önök pom-pom karrierjével.

Reméljük elfogadjátok meghívásunkat, és hamarosan körünkben köszönthetjük önöket!
Szívélyes üdvözlettel: Klaus Hans, igazgató"

-Jézusom! -Sam és akkorát síkitott, hogy szerintem még a szomszéd országban is hallani lehetett. :D

Folyt.köv.
Véleményt még mindíg várok, de mondtam, hogy nem foglak ezzel szekálni titeket, ha nem akartok, nem írtok!
Kommentben, e-mailben (alexis.th@freemail.hu) vagy MSN-en (billfangirl@hotmail.com).
Cupp: Claire

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://th-claire.blog.hu/api/trackback/id/tr9664550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaRk RoSe 2007.05.19. 19:13:07

Nekem bejön. Hihi. nagyon klassz. gratula és kösz a véleményt! ^^ cuppás

Claire Bolton 2007.05.19. 19:58:20

Szia DaRk RoSe!

Köszi a véleményt!

Claire
süti beállítások módosítása