HTML

Pom-pom karrier, szerelmi élet, Tokio Hotel...

Hello! A blog rólam, Claire Bolton-ról szól. Pom-pom lány vagyok a Németországi Wildcats (Vadmacskák) football-csapatban. (Nem tudom, hogy valóban létezik-e ilyen focicsapat Németországban, de nem is ez a lényeg.) A blog 2 alapvonalon fog indulni: a pom-pom karrier és a Tokio Hotel megalakulása. Remélem tetszeni fog! Claire

Friss topikok

  • Zoe: Szia Clair! Nagyon szuper a blog,csak így tovább! üdv:Zoe (2007.07.18. 10:48) 4. rész
  • Claire Bolton: Szió DaRk RoSe! Ismét köszi a véleményt! Claire (2007.05.21. 17:03) 3. rész
  • Claire Bolton: Szia DaRk RoSe! Köszi a véleményt! Claire (2007.05.19. 19:58) 2. rész
  • Claire Bolton: Köszi a véleményeket! Claire (2007.05.19. 19:57) Bevezető...

Linkblog

3. rész

2007.05.19. 20:04 Claire Bolton

Sziasztok!

Megint itt vagyok, és megint írok Nektek egy szép kis részecskét. :D

Tehát:
3. rész:

-Jézusom! -Sam és akkorát síkitott, hogy szerintem még a szomszéd országban is hallani lehetett. :D
-Nyugi van! -mondtam neki és újra átfutottam a levelet, Sam meg csak sikítozott.
-Sam, léccives, áljj le!
-Nem! Ez olyan jó! Ugye Te is jössz? Ugye, ugye, ugye? -ugrált.
-Majd meglátjuk, de most Te jössz velem a fiúk meccsére! -mondtam, majd ekezdtem magam után húzni, így oda is értünk a fiúk meccsére.

-Áhh, nem használt, hogy szurkoltunk? -kérdezte Angelina a fiúkat az 1. félidő után, ugyanis 3-0 az állás, az ellenfél javára.
-Nem tudom. -Jack.
-Kapjátok össze magatokat, nem veszíthettek, egy olyan drukkercsapat mellett, amilyenek mi vagyunk! -Angelina.
-Rendben, megpróbáljuk! -Jak, majd visszamentek a pályára.

-Nah, látjátok, így kell ezt! -Angelina a 2. félidő után, ugyanis 7-3ra nyert a Wildcats. :D
-Igen, köszönjük a drukkolást! -Jack, majd elvonultak átöltözni. Csajok is elindultak az öltözőbe, majd átöltöztünk. Ruha:

 

 

 

Ez volt rajtam edzés meg meccs előtt is, ezért ezt vettem vissza!

 

 

 

 

 -Gyere már! Gyere már! Gyere már! Gyere már! Gyere már! -sürgetett Sam.
-Egész hazaúton ezt fogod csinálni? -kérdeztem tőle.
-Igen! Gyeeeereeee mááár! -Sam.
-Jól van! -kezdtem el picit gyorsabban menni, így kb. 10 perccel előbb értünk haza.
-Hol a levél? -Sam.
-Nyugi már! -intettem le.
-Jól van. De hol a levél? -kérdezte már kicsit nyugodtabban.
-Az ágyam mellett, az éjjeliszekrényen. Elmegyek zuhanyozni, addig írj egy igenleges válaszlevelet, hogy elfogadjuk az ajánlatot, úgyis jobban fogalmazol mint én. -mondtam, Sam csak bólintott, én meg bevonultam a fürdőbe.
...20 perc múlva...
-Kész vagy már? -dörömbölt Sam a fürdőszoba ajtaján.
-Igen, rögtön! -kaptam magamra a felsőmet és kimentem.
Ruha:

 

 

 

 

 

 

 

 

-Fú, de csini vagy! Készülsz valahová? -Sam.
-Csak sétálni. Te is jössz? -én.
-Persze, csak olvasd el a levelet, mondd meg, hogy jó-e, és mehetünk! -Sam.
-Na, adjad! -vettem el tőle a levelet, átolvastam és visszaadtam neki.
-Na, milyen? -Sam.
-5*-os fogalmazásjeggyel pont ilyet vártam. -mosolyogtam.
-Köszi. Na, induljunk! -Sam.
Elindultunk a városba. Egy darabig beszélgettünk, Sam mesélt Britney új klipjéről, mikor ugatást hallottunk. Egy fekete kutya futott velünk szembe, feltehetőleg labrador, vagy valamilyen keverék. És amilyen nagy szerencsém van, a kutya rámugrott.

Folyt.köv!

Remélem tetszett!
Kommentet szeretnék! Léccí!
Claire

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://th-claire.blog.hu/api/trackback/id/tr9465291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DaRk RoSe 2007.05.20. 15:00:20

Hello. nos, jól alakul a blog... csak így tovább. gratula!! ^^

Claire Bolton 2007.05.21. 17:03:35

Szió DaRk RoSe!

Ismét köszi a véleményt!

Claire
süti beállítások módosítása